Ontbijt in de zon

26 juni 2021 - Dalfsen, Nederland

Goedemorgen Nederland, wat een mooie dag.

De eerste nacht in de camper is een feit. Wel even aan het rommelen geweest met stroom. Door dat pappa sinds 1 week met een apnoeapparaat slaapt is stroomvoorziening wel belangrijk. Alleen hebben we tot nu toe maar 1 stopcontact gevonden. Helaas te ver van het bed, dus de boer op gegaan bij de buren om een verlengsnoer te lenen. En uiteindelijk lag meneer om 22.30 in z'n mandje. Moe maar voldaan. Ada en ik hebben daarna nog een poosje zitten lezen. Dat kan prima gelukkig. Na een avondwandeling voor tandenpoetsen en toilet hebben we mijn bed laten zakken. En lagen we 23.45 er allemaal in. De hele camper schommelt vredig als iemand omdraait in bed, dus wiegen we elkaar in slaap.

Vanmorgen vroeg door een fantastisch concert gewekt. Een ware kakelfonie van vogelverhalen. Pap op z'n gemakt gaan toiletteren. Maar ja, dan moet ik wel m'n bedje uit. Het hangt namelijk deels  voor de ingang van de camper.
De zon schijnt, thee gezet. En een fruitontbijt door papa gemaakt. De vakantie is echt begonnen.