We zijn er bijna klaar voor

25 juni 2021 - Bennekom, Nederland

Zo, hier de start van ons rondje Nederland. Om 11 uur de camper ophalen bij van der Werf recreatie in Ede. Benieuwd hoe dat zal rijden zo'n grote bus.

Maar vrijdag is geen vrijdag zonder dat Ada start op de Bennekomse markt.

vaste start van de vrijdag 8.00 uur naar de marktWe gaan op vakantie!!!!

Ook op vakantie moeten de nootjes mee, en alvast een avondmaaltijd bedacht zodat we niet gelijk straks langs de winkel hoeven.

avondeten

Pappa gaat nog lekker een uurtje naar de yoga en als de spullen op FB9 in de camper zitten, ga ik ze ophalen voor een luxe vakantie met privéchauffeur.

1. Groet uit Waalre waar de zon altijd schijnt:
    25 juni 2021
    Klinkt goed. Jullie doen toch wel Brabant aan?
  2. Liesbeth:
    25 juni 2021
    Geweldig idee, om zo op vakantie te gaan, met privé chauffeur. Lekker genieten, dingen bezoeken, luieren,lezen, wijntje drinken etc.
  3. Wim Appelman:
    25 juni 2021
    Rijd je langs de Vossenweg? Dan zal ik zwaaien met doerak.
  4. Janneke:
    25 juni 2021
    Wat leuk om jullie te volgen.
  5. Jan blokland:
    Veel plezier!
  6. Emmy:
    25 juni 2021
    Geweldig om dit te doen met je vader en Ada! Geniet ervan en dat gaat zeker lukken!
  7. Truus:
    25 juni 2021
    Spannend Suzan. Veel plezier en kom weer gezond terug.
  8. Joke:
    25 juni 2021
    Zo Ada en Arie wat super zo’n rondreis met Suzan als privé chauffeur Heerlijk en nu lekker genieten samen
    Het weer wordt vast goed het weekend
    Leuk om jullie te volgen
    Veel plezier☀️🌅🍀🌳 groetjes vanuit Amersfoort 😘
  9. Elles Verheul:
    25 juni 2021
    Wat leuk om dit zo te doen Ada. Kunnen wij meegenieten.
    Jullie heel veel plezier.
  10. Richard van de Pol:
    26 juni 2021
    Heel veel plezier, ik ga je blog zeker volgen👍🏻
  11. Suzan:
    26 juni 2021
    Leuk, ik ga nog proberen om jullie bedrijf er als link in te noemen. Jullie fijne vakantie.
  12. Ellen Ho:
    26 juni 2021
    Echt top, zo met zijn drieën op vakantie in alle vrijheid en je huis bij je.
    Zoals je weet is hier de koffie bijna klaar :-) Bij het strandje kan een camper staan.
    Heel veel plezier en fijne vakantie!