Druilerige dag Lauwersoog

30 juni 2021 - Lauwersoog, Nederland

Eigenlijk het plan om rond te gaan fietsen. Maar vanmorgen naar de bakker al nat geregend. En dan nodigt het niet zo uit. Ook mogen we naar een ander plekje verkassen. Aan een grasveldje. Dan lopen we niet allemaal zand naar binnen. Dus na het ontbijtje met een ovenvers broodje van bakkerij Peters, alle luiken weer dicht en stroom eraf. Op naar Lauwersoog. Daar aan de haven bij de visafslag bootjes kijken. Maar het is toch nat en winderig, dus doorgelopen naar paviljoen de Noorman. Pa aan de mosterdsoep met makreel en Ada en ik aan de koffie.

Aan de haven in Lauwersoog een Soeppie Eigenlijk had hij zin in een soort vissoep, dus toen ze kwamen vragen of het gesmaakt had en hij dat zei is de kok een soort bouillabaisse gaan maken. En na en half uurtje van een rijkelijk gevulde de tweede kom soep gesmuld.

Vissoep voor meneer

1. Groet uit Waalre waar de zon altijd schijnt:
    30 juni 2021
    De klant is daar nog duidelijk koning!
  2. Hild:
    30 juni 2021
    Ook op ons vakantieverblijf regent het💦. Alles lijkt een stuk vriendelijker als de zon schijnt….🌞
    Jullie zijn wel stoer hoor, zo met zijn drieën in een camper door Nederland te toeren! Herinneringen maken met elkaar, die je nooit meer vergeet. Top!👍🏼 liefs 😘